سایبان برقی فول باکس

در حال حاضر  انواع سایبان‌ متحرک و سقف‌ های جمع شونده، نوع بسیار جدیدی از سازه‌ های امروزی هستند که در ساخت آن‌ ها از متریال‌ های گوناگونی همچون فلز، پارچه، شیشه، چوب و غیره استفاده‌ شده و علاوه‌ بر کیفیت، از ظاهری بسیار زیبا و شیک نیز برخوردار می‌ باشند. سایبان‌ های برقی فول باکس نیز طراحی بسیار نوینی از سایبان ها هستند که در ادامه به بررسی بیشتر این نوع از سایبان خواهیم پرداخت.

سایبان برقی فول باکس  

سایبان برقی فول باکس، نوعی از سایبان‌ های اتوماتیک فلزی هستند که تحت عنوان سایبان فول کاست نیز شناخته می‌ شوند. این نوع از سایبان‌ های برقی دارای تفاوت‌ هایی با سایر سایبان‌ های امروزی هستند و یکی از مهم‌ ترین تفاوت آن‌ ها، وجود یک باکس فلزی جهت قرارگیری تجهیزات و متریال سایبان‌ پس از جمع شدن آن می‌ باشد. به‌ همین دلیل نیز این نوع از سایبان‌ ها تحت عنوان سایبان‌ های برقی فول باکس نام‌ گذاری شده‌اند و پس‌ از جمع شدن کامل سایبان در درون باکس خود قرار می‌ گیرند.

سایبان‌ های اتوماتیک فول باکس علاوه‌ بر ظاهری بسیار شیک و منحصر به‌ فرد، از مقاومت و دوام بسیار بالایی نیز برخوردار بوده و در دسته سایبان های مدرن محسوب می‌ شوند. نصب و اجرای سایبان های فول باکس نیز نیازمند تخصص و مهارت بسیار بالایی بوده و در مکان‌ ها و سازه‌ های گوناگون نیز مورد استفاده می‌ باشند.

مشخصات سایبان برقی فول باکس 

یکی از مهم‌ ترین مشخصات و ویژگی‌ های موجود در این نوع از سایبان برقی، استفاده از باکس در نوع از سایبان‌ ها است. وجود باکس درسایبان‌ برقی فول باکس، علاوه‌ بر کاور نمودن ۲ طرف و قسمت بالایی سایبان، قسمت جلویی آن را نیز کاور نموده و پس‌ از جمع شدن کامل سایبان، تمامی متریال، تجهیزات و موتور سایبان را در خود جای می‌ دهد. در ساخت سایبان‌ برقی فول باکس از متریال‌ های بسیار با کیفیت و بادوامی استفاده‌ شده و از این‌ رو این نوع از سایبان‌ ها در برابر بسیاری از آسیب‌ های محیطی بسیار مقاوم می‌ باشند. همچنین سایبان‌ های برقی فول باکس در دسته سایبان‌ های و زنجیری قرار داشته و در عرض های ۲/۵ تا ۵ متر تولید می‌ شوند.

این نوع از سایبان‌ ها به‌ صورت یک‌ طرفه هستند و قابل نصب بر روی دیوار یا پایه می‌ باشند. در ساخت این نوع سایبان‌ ها نیز از موتور های بسیار با کیفیت و با توان بالا استفاده‌ شده و متریال اصلی به‌ کار رفته در ساخت آن‌ ها نیز، پارچه‌ های مقاوم و ضد آب می‌ باشند.

کاربرد سایبان فول باکس  

سایبان‌ های برقی فول باکس، یکی از مدرن ترین و پرکاربرد ترین سایبان‌ های اتوماتیک هستند و از جمله کاربرد آن‌ ها می‌ توان به موارد زیر اشاره نمود:

  •   استفاده در انواع کافه و رستوران‌ ها
  •   استفاده در بالکن و پاسیو
  •   استفاده به‌ عنوان سایبان خودرو
  •   استفاده در انواع مغازه
  •   استفاده در منازل ویلایی و باغ‌ ها
  •   استفاده در تالار ها و هتل ها

مزایای سایبان برقی فول باکس 

 از جمله مزایای این نوع از سایبان برقی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

تنوع در ابعاد و اندازه سایبان و قابل اجرا بر اساس سفارش مشتری

  •   برخورداری از دوام و طول عمر بسیار بالا نسبت‌ به سایر سایبان‌ ها
  •   نصب و اجرای آسان
  •   استفاده آسان از سایبان های فول کاست
  •   استفاده از آلومینیوم فابریک در ساخت تجهیزات
  •   تنوع بالا در رنگ و طرح
  •   استفاده از متریال و موتور با کیفیت در ساخت سایبان های فول باکس
  •   دارای ظاهری بسیار شیک و مدرن
  •   امکان تغییر زاویه سایبان

خرید و قیمت سایبان برقی فول باکس 

سایبان‌ های برقی فول باکس بر اساس عواملی چون متراژ و ابعاد سایبان، جنس متریال، کیفیت متریال، شرکت سازنده، امکانات سایبان، نوع موتور، چاپ تبلیغات و غیره دارای قیمت‌ های متفاوتی هستند و از این‌ رو نمی‌توان هزینه مشخصی را برای خرید و اجرای آن‌ ها در نظر گرفت. همچنین بهتر است در هنگام انتخاب و اجرای سایبان های برقی فول باکس، آن‌ ها را از شرکت‌ های بسیار معتبر و شناخته‌ شده خریداری نموده و از گارانتی و خدمات پس‌ از فروش آن ها بهره‌مند شوید.


اینجا بخوانید: تجهیزات مورد نیاز اجرای سقف و سایبان برقی

در پایان

شرکت صنعتی هوبر ارائه دهنده انواع سقف‌ ها و سایبان‌ های متحرک بوده و دارای سال‌ ها سابقه در این حرفه می‌ باشد. تمامی محصولات این مجموعه نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و دارای انواع متفاوتی در رنگ و طرح، کاربرد، نوع سازه، ابعاد و غیره می‌ باشند. شما نیز می‌ توانید جهت اطلاع از قیمت سایبان برقی فول باکس و نحوه سفارش آن‌ ها، با مجموعه هوبر تماس حاصل کرده و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *